Postat de: vladenachescu | Ianuarie 2, 2010

Situatia recenzii si aplicatii


Excursia la Balaceanca va avea loc Miercuri, 10 Martie, la ora 8:15 si ne vom intoarce in jurul orei 15:30,iar raspunsul trebuie dat pana Duminica seara ,cel tarziu.Luni ne vom intalni la intrarea in Bastiliei (la mese), la ora 14:40-15:00 pentru a pune la punct ultimele detalii organizatorice si pentru a plati transportul. Persoana de contact este Comanescu Diana si o puteti contacta la nr de telefon 0747.610.232/ 0765.503.569


Responses

  1. Buna ziua! Sunt Bucur Simona, CSIE, seria A, grupa 1003 si v-am dat recenzia la semiar insa nu ma regasesc pe lista. Vroiam sa va intreb deasemenea daca va mai pot aduce cele 3 teme sau este suficient doar recenzia.

  2. Buna ziua! Sunt Balan Laura Mariana de la CIG seria A,grupa 601.V`am predat toate temele si recenzia insa apar pe lista ca Balan Laura Alexandra si nu Balan Laura Mariana si nu stiu daca este o gresala de a dumneavoastra la cel de-al doilea prenume sau exista o alta persoana cu acest nume. Va multumesc frumos…sa aveti o zi buna.

  3. Buna ziua!Asa cum spuneati,am trimis un mail referitor la omiterea mea din lista,desi am expediat toate materialele si mi-am si sustinut temele la seminar.V-as fi recunoscatoare daca l-ati citi,deoarece am inclus confirmarea de primire pe care dumneavoastra mi-ati trimis-o.
    cu multumiri,
    Rizescu Rucsandra,CSIE,an 1,gurpa 1016,seria C

  4. Buna seara! Sunt Alexandra Udrea de la CIG, seria D, grupa 615 anul I. Am predat recenzia doamnei profesoare MOnica Paduraru si dumneavoastra o aplicatie la seminar si totusi nu ma regasesc pe lista. Urmeaza sa trimit pe mail celelalte 2 aplicatii. Multumesc!

  5. Buna ziua! Am observat ca mi-ati scris gresit numele. Cel corect este Calinescu Costinela, nu Costeniela.Multumesc!

  6. Bună ziua !
    Mă numesc Pârvu Alexandru Adrian, an 2, CSIE, seria A, grupa 1025 și v-am predat recenzia și temele dar nu mă regăsesc pe listă, sper totuși că este o coincidență cu „Pirvan Alexandru Adrian”. Vă rog să verificați, dacă aveți timp.
    Vă mulțumesc!

  7. Buna seara! Sunt Stanescu Ioana Alexandra.V-am trimis recenzia si aplicatiile pe 14 decembrie dar in alt format…si abia saptamana trecuta le-am trimis cum mi-ati cerut; v-am explicat si intr-un mail. As vrea sa stiu daca este totul in regula, pentru ca nu ma vad pe lista, insa vad ca exista Stanescu Ioana Adriana de 2 ori…este cumva o greseala de nume si trebuia sa fie Alexandra in loc de Adriana la unul din ele?

  8. Buna ziua! am trimis recenzia si aplicatiile de 2 ori si totusi nu apar p lista. ce ar trebui sa fac?
    Micu Elena, CSIE,an 1,gr 1011

    • am nevoie de o lista cu toti cei ce sunt in aceasta situatie pentru ca sa clarificam acest aspect.

  9. Buna ziua! Am prezentat recenzia si cele 3 aplicatii si ma regasesc pe listele finale de la CIG,dar nu am niciun punctaj. Am vorbit cu dumneavoastra si mi-ati spus ca se rezolva. Numele meu este Cirstea Adriana-Livia,de la grupa 603,CIG,anul I.

  10. Buna seara! Ma numesc Galbenu Florina Mihaela,anul 1,CIG,grupa 606.Mi-am vazut numele trecut pe lista finala cu punctajele de la seminar,dar eu nu am niciun punctaj trecut.Cum se poate rezolva aceasta problema?
    Va multumesc!

  11. Buna tuturor.
    Propun sa facem o lista cu cei ce nu au primit punctajul.Eu am strans cateva nume asa ca puteti sa-mi trimiteti mail la adresa lovely_aly2006@yahoo.com ca sa o termin si sa rezolvam problema.Ar fi bine sa-mi scrieti cat mai repede.Nu uitati coordonatele:fac,serie,grupa,an,etc.

  12. In sfarsit o aprobare!Astept e-mail-urile voastre in cursul zilei de astazi.Va rog sa va grabiti!!!

  13. Buna! am si eu o intrebare: unde sunt afisate punctajele de la seminar?

  14. Buna seara!
    Observ ca se vorbeste de o lista cu punctajele de la seminar insa nu o gasesc pe blog. Imi puteti spune unde se afla lista?

  15. o intrebare am si eu rezultatele de la testul final cand le vom afla?

  16. As vrea sa stiu si eu despre ce ‘lista finala’ e vorba si unde se gaseste?! In plus, cand si unde putem vedea rezultatele examenului. Va multumesc, Grosu Alin, grupa 1009, seria B, csie, an I

    • vor fi afisate la dppd la avizier si pe grup in circa 2 ore

      • Buna ziua! am observat ca se vorbeste de un grup unde sunt puse rezultatele, ati putea va rog sa imi spuneti si mie adresa acelui grup (nu gasesc pe nicaieri). Multumesc !

  17. Buna ziua! As dori sa stiu mai exact despre ce lista este vorba si unde este afisata. In plus, cand si unde putem vedea rezultatele examenului, respectiv situatia finala. Va multumesc. Alin Grosu, CSIE, AnI,Grupa1009,Seria B

  18. S-a facut acea lista cu cei care nu se regasesc cu punctajele de la seminar?


Lasă un răspuns

Categorii

