Tematica

Iata tematica precum si aplicatiile necesare pentru activitatea la disciplina Psihologia Educatiei! Succes!!!

PLANIFICAREA SEMINARIILOR – PSIHOLOGIA EDUCATIEI
an universitar 2010 – 2011
– anul I, semestrul 1 –
Saptamâna TEMATICA
05-09 oct seminar de organizare
12-16 oct.
Tema 1: „Obiectul de studiu si metodele Psihologiei Educatiei. Aspecte psihologice ale competentei
didactice”
Aplicatie: Descrieti personalitatea profesorului ideal în viziunea voastra.
Tema pentru acasa: Ce factori ai competentei didactice considerati ca vor fi formati dupa absolvirea
cursului de psihologia educatiei?
19-23 oct. Tema 2(I): „Educatia si dezvoltarea personalitatii elevilor”
Aplicatie: Prezentare pe grupuri de lucru a teoriei dezvoltarii psihosexuale (Sigmund Freud).
26-30 oct.
Tema 2(II): „Educatia si dezvoltarea personalitatii elevilor”
Aplicatie: Dezbatere – teoria dezvoltarii psihosociale (Erik Erikson)
Tema pentru acasa: Redactati un eseu despre rolul modelelor în formarea personalitatii adolescentului.
02-06 nov.
Tema 2(III): „Educatia si dezvoltarea personalitatii elevilor”
Aplicatie: Dezbatere teoria dezvoltarii psihogenetice (Jean Piaget) si teoria ecopsihologica (Urie
Brofenbrener)

Tema pentru acasa: Autoanaliza din perspectiva teoriei ecopsihologice
09-13 nov.
Tema 3: „Învatarea scolara”
Aplicatie: Elaborati o harta cognitiva.
Tema pentru acasa: Analizati o experienta personala de învatare. Evidentiati si explicati etapele parcurse.
16-20 nov. Tema 4: „Dimensiunile cognitive ale învatarii”
Aplicatie: Modalitati de stimulare a memoriei si atentiei elevilor. Exemple.
23-27 nov
Tema 5: „Variabile afective si motivationale ale învatarii ”
Aplicatie: Modalitati de stimulare a motivatiei învatarii elevilor. Exemple
Tema pentru acasa: Listati motivele care v-au determinat sa deveniti student. Analizati-le din perspectiva
teoriei lui Maslow si clasificati-le.
30 nov.- 04
dec
Tema 6: Inteligenta, talent, creativitate
Aplicatie: Identificati inteligentele multiple caracteristice unei personalitati publice, la alegere. Argumentati.
Tema pentru acasa: Utilizati „metoda palariilor gânditoare” pentru a gasi rezolvarea unei probleme la
alegere.
07-11 dec.
Tema 7: „Conditiile învatarii. Succes si esec scolar”
Aplicatie: Gânditi-va la ultima realizare importanta pe care ati avut-o. Cum va explicati succesul obtinut?
Analizati factorii care au contribuit la succesul vostru, din perspectiva teoriei atribuirii.
14-18 dec.
Tema 8: „Dificultati de învatare”
Aplicatie: Inventarierea modalitatilor de manifestare a dificultatilor de învatarea în activitatile scolare ale
elevilor. Identificarea unor solutii posibile pentru preventie / diminuare.

Tema pentru acasa: Identificati câteva modalitati pentru prevenirea oboselii scolare din perspectiva
elevului si profesorului.
04-08 ian.
Tema 9: „Metode psihologice de autocunoastere si cunoastere a celorlalti. Fisa psihopedagogica a
elevului”
Aplicatie: Completati o fisa psihopedagogica pentru un coleg.
Tema pentru acasa: Elaborati o grila de observatie care sa contina indicatori privind participarea elevilor
la lectie.
14-15 dec.
Tema 10: „Comportamente deviante în mediul scolar: violente, agresivitate, stigmatizare – cunoastere si
preventie”
Aplicatie: Neglijarea copilului este o forma de maltratare? Argumentati.
18-22 ian. Evaluarea cunostintelor
ATENTIE!
– aplicatiile se rezolva în cadrul activitatii de seminar.
– pentru a obtine 1,5 puncte trebuie sa realizati 3 teme pentru acasa si sa le prezentati la seminarul corespunzator (ex:
tema pentru acasa din saptamâna 02-06 noiembrie trebuie prezentata în saptamâna 09-13 nov. s.a.m.d.).

Responses

  1. Observ printre temele pentru acasa atat eseuri, analize personale sau teoretice, dar si teme care tin strict de specialitate.
    As vrea sa va intreb doua lucruri.

    In primul rand, grila de observatie a ultimei teme pe ce baza teoretica s-ar realiza?

    Si, in al doilea rand, prima tema pentru acasa, respectiv cea privitoare la competentele didactice pe care sper sa mi le ofere cursul de psihologia educatiei, cata obiectivitate, cata speculatie, cat idealism ar trebui sa contine? Ar trebui realizata din perspectiva avuta la data la care trebuia facuta tema sau din perspectiva pe care o avem acum, la final de curs?

    Multumesc frumos pentru raspunsuri, anticipat!
    Ana I.

  2. Observ printre temele pentru acasa atat eseuri, analize personale sau teoretice, dar si teme care tin strict de specialitate.
    As vrea sa va intreb doua lucruri.

    In primul rand, grila de observatie aferenta ultimei teme pe ce baza teoretica s-ar realiza?

    Si, in al doilea rand, prima tema pentru acasa, respectiv cea privitoare la competentele didactice pe care sper sa mi le ofere cursul de psihologia educatiei, cata obiectivitate, cata speculatie, cat idealism ar trebui sa contina? Ar trebui realizata din perspectiva avuta la data la care trebuia facuta tema sau din perspectiva pe care o avem acum, la final de curs?

    Multumesc frumos pentru raspunsuri, anticipat!
    Ana I.

    • se apreciaza caracterul personal de abordare a temei precum si sustinerea din punct de vedere informational a temei propuse.

  3. As dori sa va intreb daca se poate aduce si prezenta recenzia si in ultima zi (14.12.2009).Va multumesc anticipat.

  4. Uf, multumesc pentru precizare, desi… Dar sa nu mai reiau, nu?
    Cu bine.
    Ana

    • Ce anume sa reiei?

      • Ce aş putea, domnule profesor, ce aş putea?
        Nu aţi sesizat referirea mea strictă la doua teme neclare?
        Of, staţi liniştit, e totul bine. Mulţumesc!
        Ana

      • se pare ca nu gasesc sesizarea facuta de tine. Daca doresti clarificari te rog sa revii cu un mesaj. Multumesc.

      • Îmi daţi voie cu copy-paste, vă rog?

        1) Grila de observatie aferenta ultimei teme pe ce baza teoretica s-ar realiza?

        2) Prima tema pentru acasa, respectiv cea privitoare la competentele didactice pe care sper sa mi le ofere cursul de psihologia educatiei, cata obiectivitate, cata speculatie, cat idealism ar trebui sa contina? Ar trebui realizata din perspectiva avuta la data la care trebuia facuta tema sau din perspectiva pe care o avem acum, la final de curs?

        Eu sunt cea mulţumitoare…
        Ana

      • ok. asadar:
        1. evaluarea aplicatiei de la Tema 10: „Comportamente deviante în mediul scolar: violente, agresivitate, stigmatizare – cunoastere si
        preventie” (Aplicatie: Neglijarea copilului este o forma de maltratare? Argumentati.) ca si restul aplicatiilor din lista se bazeaza pe caracterul personal de care dai dovada, argumentatia si justificarea ideilor sustinute de tine, din punct de vedere stiintific. Suportul teoretic il gasesti in materialul bibliografic oferit la curs si nu in ultimul rand in continutul materialului de la curs.

        2. Ai libertate maxima in ceea ce priveste abordarea acestei teme precum si oricarei alte teme in general. Perspectiva pe care o vei prezenta cred ca ar trebui sa fie comparata cu cea initiala/finala, in functie de cum consideri.

      • Sunt cerinte/precizari mai exacte acum, multumesc… Doar ca m-ati bagat intr-o densa ceata amintind o anume „tema 10”.
        Eu am citit in felul urmator:
        „- APLICATIILE se rezolva în cadrul activitatii de seminar.
        – pentru a obtine 1,5 puncte trebuie sa realizati 3 TEME PENTRU ACASA”

        Bun, ce am inteles eu e ca n-am treaba cu rezolvarea „aplicatiilor” acasa, acestea fiind facute (cel putin declarativ) in cadrul seminarului!
        Iar temele pe care ni le cereti sunt, din cate ati specificat (v-am citat mai sus), sunt cele denumite „TEMA PENTRU ACASA”, nu cele numite „tema nr…”, pe care eu le-am luat ca un numar curent al subiectului fiecarui seminar.

        In acest cadru, pe care ni l-ati format dvs, pare-se, ultima tema pentru acasa ar fi: „Elaborati o grila de observatie care sa contina indicatori privind participarea elevilor la lectie.” Aceasta era cea care imi dedea batei de cap cu privire la baza teoretica pe care trebuia sa o folosesc.

        Sper ca nu e cazul sa ma indoiesc cu privire la elaborarea personala a tematicii… (puteti sterge partea asta)

        Iertati-ma daca nu m-am facut destul de clara… Abia acum realizez asta.
        Ana.

  5. Domnule profesor, vreau sa va intreb daca „Transformarea sentimentelor” de Frances Wilks este buna pentru recenzie?Daca nu pot preda recenzia pe 9, o pot aduce pe 16?

    • Raspunsul meu este afirmativ pentru ambele intrebari! Succes!

  6. Va rog sa-mi spuneti daca gresesc: temele pentru acasa sunt cele inaintea carora se precizeaza sintagma „tema pentru acasa” si ar fi urmatoarele (numaratoarea imi apartine si nu corespunde cifrei subiectului, notat „tema nr”, fiecarui seminar):

    Tema pentru acasa (Psihologia Educatiei):

    1. Ce factori ai competentei didactice considerati ca vor fi formati dupa absolvirea
    cursului de psihologia educatiei?
    2. Redactati un eseu despre rolul modelelor în formarea personalitatii adolescentului.
    3. Autoanaliza din perspectiva teoriei ecopsihologice
    4. Analizati o experienta personala de învatare. Evidentiati si explicati etapele parcurse.
    5. Listati motivele care v-au determinat sa deveniti student. Analizati-le din perspectiva
    teoriei lui Maslow si clasificati-le.
    6. Utilizati „metoda palariilor gânditoare” pentru a gasi rezolvarea unei probleme la
    alegere.
    7. Identificati câteva modalitati pentru prevenirea oboselii scolare din perspectiva
    elevului si profesorului.
    8. Elaborati o grila de observatie care sa contina indicatori privind participarea elevilor
    la lectie.

    Va rog sa-mi spuneti daca nu dintre acestea trebuie sa aleg…
    Multumesc mult, din nou.
    Tot Ana.

    • Şi ar mai fi o problemă (dacă acestea sunt temele pentru acasă, desigur): la tema pentru acasă care suna în felul următor „Autoanaliza din perspectiva teoriei ecopsihologice” (în numărătoarea mea are numărul 3), trebuie scris la nivel teoretic despre autoanaliză din perspectiva respectivă sau doriţi să ne facem personal o autoanaliză, respectiva tema trebuie citită „AutoanalizA din perspectiva teoriei ecopsihologice” sau „AutoanalizĂ din perspectiva teoriei ecopsihologice”.
      Deci, tratată teoretic sau doriţi un soi de analiză a propriei persoane?

      Mulţumesc din nou. Apreciez sincer preocuparea şi prezenţa dumneavoastră pe blog.
      Ana

  7. Tinand cont ca ultima data la care ati spus ca putem aduce temele este 14 dec. si faptul ca seminarul nostru este miercuri (16 dec.), putem prezenta teme si atunci? Intrebarea mea este valabila si pentru recenzie.

    Multumesc.

    • Mda, imi cer scuze.

      Am citit total gresit. M-am incurcat in recenzii si teme…

  8. Buna ziua!
    Cu o intrebare va deranjez…spunet- mi va rog frumos ce carte sa aleg dintre urmatoarele:”Sase palarii ganditoare” de Edward de Bono sau „Curajul de a fi tu insuti” de Jacques Salome?

    • Buna ziua!
      Sugerez cele 6 palarii ganditoare!
      Succes!

  9. Curaj…🙂 Scrieti-mi un mail, eventual… Chiar sunt confuza cu privire la teme.
    Multumesc!
    Ana

    • sa-ti scriu un e-mail…. despre?

      • De ce am senzaţia că nu vorbesc limba romanească? 😦

        Sau că îmi joacă mintea feste în aşa hal încât văd cum mi se trimit mesaje care cumva nu sunt receptate…

        Vă rog, spuneţi-mi, sunt chiar atât de indescifrabilă? Nu mă înţelegeţi? Cred că am avut cel puţin 3-4 intervenţii numai pe 8 decembrie vizibile de la mine aici, pe blog.

        Nu ştiu, să conchid că o să mă ucideţi prin orice mod, indiferent dacă o veţi face pe blog sau pe prima lucrare pe care va apărea numele meu?

        Dar poate deja vă necăjesc prin mesajele mele… Iertaţi-mă.
        Să ne întâlnim cu bine!
        Ana I.

      • buna dimineata.
        te-am rugat sa fii mai explicita in cerinte, doar atat. Cat despre atitudinea mea, va fi mereu absolut obiectiva.
        Succes in continuare!

  10. Buna seara!

    1.V-as ruga, daca se poate, sa-mi lasati o adresa de email la care va pot trimite temele.

    2. Cum putem face rost de prezentarea NLP de miercuri?

    Multumesc!

  11. Am si eu o intrebare dak fac recenzie la Psihologia creativitatii de Erika Landau e bine?

    • e perfect!
      Succes!

      • va multumesc mult

      • cu multa placere!

    • absolut!
      succes!

  12. Domnule profesor, ne’ati spus la un seminar ca am putea face recenzie si la „Terapia prin Joc” de Moreno. Problema mea e ca nu o gasesc deloc in biblioteca si nici la librarii. Am inteles eu gresit numele cartii sau autorul?

    Multumesc anticipat pentru raspuns

    • Buna dimneata!
      iti sugerez urmatoarea lucrare:
      Scrieri fundamentale. Despre psihodrama, metoda de grup si spontaneitate
      Autor: Moreno, Jacob Levy
      Editura: Trei

    • multumesc..m’am orientat spre altceva….o lucrare despre psihologia basmului….”Vrajitoarea trebuie sa moara” de Sheldon Cashdan…
      Sper sa fie buna
      multumesc pt rapsuns

      o zi buna in continuare

      • Excelent! Chiar mi se pare interesant! Mult succes!

      • multumesc!

      • Cu placere!

  13. Buna seara,

    am predat recenzia, dar am uitat de aplicatii , v-as ruga, daca se poate, sa imi lasati o adresa de mail sa va pot trimte si aplicatiile.

    Multumesc

  14. Buna seara!

    Care este adresa de mail pe care va pot trimite recenzia si cele 3 aplicatii pana luni la 23.59?

    Va multumesc anticipat

  15. Buna seara!

    Am o nelamurire in ceea ce priveste temele propuse. As dori sa stiu pana cand trebuie aceste teme sa fie predate si daca puteti sa imi dati o adresa de e-mail pentru a vi le trimite.

    Multumesc

  16. Buna dimineata!

    Mi-ati trimis cumva adresa de email? Deocamdata nu am primit. Astept mailul la adresa: deea_elena_florea@yahoo.com

    Multumesc! O zi buna!

  17. Mda… Mi-e tare greu să înţeleg ce vi se pare atât de incomprehensibil.

    Cred sincer că le puteţi sesiza dacă le citiţi cu un minim de atenţie.

    În sfârşit, vă rog, spune-ţi care e exact lista de teme sau măcar confirmaţi-mi lista pe care v-am trimis-o…
    Vă rog…

    Ana

    • Lista de teme este cea afisata pe blog sub sectiunea Tematica.
      Din aceasta lista ai posibilitatea sa iti alegi 3 teme care ti se par cele mai ok pentru tine!
      Succes!

      • Domnle profesor, oi fi eu praf, neiniţiată, necunoscătoare, cu o minte limitată, cu ochelari fumurii sau cum vreţi, dar secţiunea cu pricina, respectiv aceasta, conţine cel puţin 3 feluri/soiuri de cestiuni, după umila mea observaţie:
        1. teme numerotate pentru fiecare săptămână ca subiecte de seminar;
        2. aplicaţii ce mentionaţi la final că s-ar rezolva la seminar;
        3. dupa unele teme din categoria 1, apar unele sub numele „teme pentru acasă”!

        Ne cereţi aici, explicit, în articol, „teme pentru acasă”, dar corectaţi şi apreciaţi în particular lucrări din oricare dintre cele 3 categorii.
        Deci, domnule profesor, din ce lista aleg temele oficiale??? Vă rog, daţi-mi o lista particulară din care pot alege… Sau spuneţi-mi că e bună sau că nu e bună cea care am selectat-o şi pe care v-am trimis-o pe 8 decembrie, pe la 11.31-11.46, într-un comentariu. Vă mulţumesc anticipat.

        Chair renunţ dacă nu înţelegeţi nimic nici acum😦
        Cu bine,
        Ana

      • Iata mai jos lista cu aplicatiile din care tu trebuie sa alegi 3.
        Nu sunt sigur ca inteleg ce vrei sa spui prin: „…corectaţi şi apreciaţi în particular lucrări…”
        Sper ca astfel sa reusesc sa raspund dorintei tale de cunoastere, dezvoltare personala precum si intelectuale. Pentru orice alte intrebari, te rog sa nu eziti in a-mi scrie.
        Multumesc si mult succes in continuare!

        Aplicatie: Descrieti personalitatea profesorului ideal în viziunea voastra.
        Aplicatie: Prezentare pe grupuri de lucru a teoriei dezvoltarii psihosexuale (Sigmund Freud).
        Aplicatie: Dezbatere – teoria dezvoltarii psihosociale (Erik Erikson)
        Aplicatie: Dezbatere teoria dezvoltarii psihogenetice (Jean Piaget) si teoria ecopsihologica (Urie
        Brofenbrener)
        Aplicatie: Elaborati o harta cognitiva.
        Aplicatie: Modalitati de stimulare a memoriei si atentiei elevilor. Exemple.
        Aplicatie: Modalitati de stimulare a motivatiei învatarii elevilor. Exemple
        Aplicatie: Identificati inteligentele multiple caracteristice unei personalitati publice, la alegere. Argumentati.
        Aplicatie: Gânditi-va la ultima realizare importanta pe care ati avut-o. Cum va explicati succesul obtinut?
        Analizati factorii care au contribuit la succesul vostru, din perspectiva teoriei atribuirii.
        Aplicatie: Inventarierea modalitatilor de manifestare a dificultatilor de învatarea în activitatile scolare ale
        elevilor. Identificarea unor solutii posibile pentru preventie / diminuare.
        Aplicatie: Completati o fisa psihopedagogica pentru un coleg.
        Aplicatie: Neglijarea copilului este o forma de maltratare? Argumentati.

      • În acest moment, renunţ la subiectul „teme pentru acasă”. Daca aş continua ar suna de-a dreptul jignitor şi nu-mi doresc asta.

        Totuşi, permiteţi-mi să vă redau cerinţele:

        Varianta 1 (în articolul de pe blog) – trebuie teme pentru acasa:
        „ATENTIE:
        – APLICATIILE se rezolvă IN CADRUL activitatii de SEMINAR.
        – pentru a obtine 1,5 PUNCTE trebuie sa realizati 3 TEME PENTRU ACASA.”
        (sublinierile îmi aparţin)

        Varianta 2 (comentariul din 13 decembrie, 13:44) – trebuie aplicatii:
        „lista cu APLICATIILE din care tu trebuie sa ALEGI 3”

        Varianta 3 – trebuie teme din categoria 1 (cele numerotate): ţine cumva de corectarea şi aprecierea lucrărilor particulare/individuale, despre care mi-aţi cerut lămuriri.
        Din câte am observat, oamenii (destui, din observaţiile mele, sau unii, din alte observaţii) au scris lucrări pe temele generale enunţate în titlul temelor de seminar. La fel cum alţii au scris teme pentru acasă sau aplicaţii.
        Ceea ce am surprins, din audierea temelor colegilor mei, este că aţi avut o poziţie cumva neutră faţă de toate tipurile de abordări. Asta a fost tot ceea ce voiam să vă spun prin corectarea-aprecierea lucrărilor de orice tip.

        În sfârşit, dacă am depşit deja limita neutralităţii, chiar îmi cer scuze şi vă rog să stergeţi mesajul meu pentru a nu vă afecta cumva imaginea. Poate o să fac aplicaţii, dacă asta e ultima variantă de cerinţă. Oricum, am să mai analizez tendinţele până spre seară.

        A, m-a uimit un lucru. Si v-aş întreba: de ce şi prin ce mijloace de analiză psihologică aţi ajuns la concluzia că aş avea vreo dorinţă fără precedent pentru dezvoltare de vreun anumit fel?

        Of, o să mă priviţi ca pe o impertinentă fără limite, nu?
        Ana

  18. Buna ziua!
    Va deranjez cu niste intrebari.
    In primul rand, ambele cerinte, atat recenzia cat si cele 3 aplicatii, sunt obligatorii? Sau putem alege sa rezolvam numai una dintre ele? Am inteles ca acest aspect s-a discutat la seminarul de pe 2 decembrie la care, din pacate, am lipsit.

    In al doilea rand, la un comentariu anterior, care ce-i drept, nu e atat de recent (e vb de cel al Oanei Pascalache) ii raspundeati ca e ok sa aducem recenzia si miercuri(16.12). Deci care e termenul limita final? Miercuri(16.12) sau azi, duminica, (23.59)?

    In al 3-lea rand, as vrea ca recenzia sa fie despre o carte care chiar mi-a placut si acest lucru stiu ca ni l-ati cerut si dvs. Deci, „Constientizarea, calea pentru a trai in armonie”- Osho este o carte buna pentru realizarea recenziei?

    • buna seara!

      nu este nici un deranj si e o placere pentru mine sa va raspund la intrebari. Asadar:
      pentru nota maxima trebuiesc alcatuite si predate atat recenzia cat si cele 3 aplicatii.
      Recenziile precum si aplicatiile le primesc pe mail si maine toata ziua iar cine vrea le poate sustine si pe urma. Insa astept sa le primesc maine pe cele pe care nu le-am primit pana acum. Termenul meu limita este cel comunicat anterior si anume 14.12.2009. stiu ca prin asta ii dezamagesc pe cei ce sperau la ceva mai multe zile, insa este un termen comunicat inca de la primul seminar.
      Alegerea ta pentru recenzie mi se pare un titlu ok, ca urmare te incurajez sa studiezi acea lucrare. M-as bucura sa ne si prezinti impresiile tale de cititor.
      Astept in continuare intrebari daca iti mai pot fi de folos!
      Succes!

  19. Cartea „Sase palarii ganditoare” de Edward de Bono am ales-o pentru recenzie…deci sa inteleg ca e ok?Si pot va rog frumos sa predau recenzia impreuna cu aplicatiile miercuri pe 16.12.2009 la seminar?Ca altfel nu am cum…Multumesc anticipat!O seara frumoasa!

    • Buna seara!
      excelenta alegere!
      Poti sa imi aduci miercuri la seminar cele mai sus mentionate, insa tin neaparat sa mi le trimit pe mail maine pentru ca nu existe diferentiere intre tine si restul colegilor. Impreuna am convenit sa am toate lucrarile pe data de 14 iar daca voi doriti sa le prezentati pe 16.12 e ok din punctul meu de vedere, insa tin neaparat sa le am pe 14. Multumesc mult pentru intelegere!

  20. Va mai deranjez cu o intrebare…aplicatiile trebuie scrise la calculator sau e ok de mana?

  21. As dori si eu o lamurire. Nu imi amintesc sa ne fi precizat la seminar despre cele 3 teme , ci doar despre recenzie. Deci, am avea de ales 3 teme dintre cele propuse, termenul limita la care la putem trimite fiind 14 dec, adica astazi? As fi recunoscatoare daca mi-ati raspunde avand in vedere ca astazi este termenul limita.

    • am raspuns la acest comentariu ceva mai sus.
      Succes in continuare!

  22. Temele trebuie sa le trimitem pana pe 16 decembrie,ca si recenzia?sau putem sa le trimitem mai incolo?Si mai am o intrebare…recenzia putem sa vi-o trimitem si pe mail?Multumesc

    • Termenul limita este 14.12.2009. Astept sa imi trimiti atat recenzia precum si aplicatiile pe mail.
      Succes!

  23. As avea si eu o nelamurire . Nu retin sa fi auzit la seminar despre cele 3 teme , doar despre recenzie. Din ce am citit pe blog trebuie sa alegem trei teme din cele propuse pe care trebuie sa le predam cel mai tarziu astazi?? As fi recunoscatoare daca mi-ati raspunde mai ales avand in vedere ca termenul limita este astazi.

    • Am mentionat pe parcursul intalnirilor noastre necesitatea de a elabora 3 teme la alegere din cele 10 propuse. Mi le poti trimite cand reusesti sa le elaborezi.
      Succes!

  24. „La mulţi ani” înseamnă că nu mai facem niciun alt seminar săptămâna asta?😕

    Alexandra, cig, an I, Seria A

    • Nu-i cinstit… Mie nu mi-aţi răspuns.
      „[…] As fi recunoscatoare daca mi-ati raspunde […]”🙂

      Alexandra

      • acum am raspuns.

    • este la alegerea ta, regret ca nu am raspuns comentariului tau insa asta s-a intamplat pentru ca este un numar mare de comentarii.

      • Mulţumesc, mulţumesc frumos! Apreciez că sunteţi activ pe blog🙂

        Pot să va întreb dacă ne-aţi citit temele şi recenziile? Ne trasmiteţi impresii? Note?

        Alexandra

  25. As dori sa va intreb, daca v-am trimis recenzia prin mail luni, 14.12.2009, trebuie neaparat sa o prezint miercuri, 16.12.2009?ca nu stiu daca reusesc sa ajung.Se acorda acelasi punctaj?
    Va multumesc anticipat!

    • este ok, este acelasi punctaj, nu trebuie sa mai prezinti, e absolut acelasi punctaj. Succes!

  26. Buna ziua. Am gasit mai multe carti pentru recenzie si as dori sa imi sugerati care ar fi cea mai potrivita dintre :
    „Cartea gesturilor (Cum putem citi gandurile oamenilor din actiunile lor)”, Peter Collett;
    „Secretele comunicarii nonverbale (Ghidul unui fost agent FBI pentru citirea rapida a oamenilor)” , Joe Navarro cu dr. Marvin Karlins;
    „Catre culmile succeselor (Formula fericirii)” , Pavel Corut;
    „Cum te psihanalizezi singur”, A. Roberti.
    In caz ca nu sunt potrivite, am gasit la biblioteca „Putem creste copii buni intr-o lume negativa” de Zig Ziglar.
    Multumesc anticipat pentru sfat!


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: